Monday, November 15, 2010

Kebetulan Atau Perasaan

Haaiiiiiiiiiiiiiiiisssshhhhhhhhhhhh...GERAM GILER KOWT!!!!!!!

Memang panas rrr... asal sejak kebelakangan ney aku macam dikenakan jerk... asal g mana2 mesti ad jer.. kat sebelah lah, kat depan lah, kat belakang. tepi.. adoiii.. korang taw what is the suck thing i told u.. Natang satria tu rr..
huhu.. bkan aper.. memang la idaman kalbu dan jugak penantian yang x taw bile nak dapatnya.. kadang parking kat sebelah.. lalu depan umah aku.. dulu xdak sekarang asik nak jumpa jerk.. td memang gempak r.. satria neo limited r3 lotus edition... yang warna ijaw line kuning tu.. elok konvoi depan umah aku.. perg berasap telinga tgoknya.. yang mak aku pulak.. perli ketawa kate keta aku da sampai la.. huhuhuhuhuhuhu..

Tapi yang lebih nak marah pabila ade satria gti ka yang smart2 cun2.. awek yang bawak. perg.. yang aku naik moto ney ase mcm nak tutup muka dgn guni jagung je rase.... ye rrr.. aku laki pakai moto.. si pompan sedap bawak keta idaman gtu.. xpe2..10 tahun t aku pakai skyline gt.. tp, tyme tu org da x pndg kowt.. ntah2 keta da x pkai tayar.. sume maen trbg belaker...

ok r coretan ari ney.. hihi see u nex tyme...

No comments:

Post a Comment

eh wait2 haa.....sila tinggalkan coment anda..