Monday, November 8, 2010

.::My fiRst Ph0ToGRaphY::.





Sehari,
Seminggu,
oh tidak...sebulan rupanya aku meninggalkan laman blog buruk ney..
sedih pilu,kelakar,suka dan duka terasa haha..


Baiklah... entry kali ni, saya rase nak share antara hasil kerja
foto saya.
Tidaklah sehebat mana dan secantik mana cuma ingin ber
kongsi mengharapkan sedikit kritikan dan pembaikan dari segi composition,seting,tone,angle dan apa sahaja. Maklumlah beginner katakan, shutter release pun baru mencecah 1000 shot.

#flowers
Bunga birds of paradise yang berada di mini garden rumah saya
di shoot pada waktu ptg.. edit sikit sebab tone x kene. pakai mode auto
saje nak try2 bokeh

#waterfall
air terjun lata jarum yang terkenal di daerah Raub neyh
sejukk wooooo

#lanskap~masjid

Masjid Jerantut lama yang terletak berhampiran stesen keretapi di jerantut
Jalan lama jerantut~lipis

#potraiture
Wan aku..saje candid2
first tyme maen tone warna, hue, saturation


ok... enjoy x ngn photo2 diatas.... hehe
harap dengan sokongan anda boley memperbaiki dan memberi semangat pada kecintaan far8 dalam dunia fotograpi ney.. k daaaa....

3 comments:

  1. wah, men slr lak dia~ aku da brenti... bosan

    ReplyDelete
  2. kenape plak bowsan??? owh bila ko pna maen ke ngn mende alaf besor neyh

    ReplyDelete
  3. wahhh...ske yg masjid 2...dkt blkng umh sy 2....hehehe...awat xmai umh je??hehhe...

    ReplyDelete

eh wait2 haa.....sila tinggalkan coment anda..