Sunday, May 29, 2011

Ekonomi Oh Ekonomi HUhhh

Pagi2 ni sebelum mengilap kuda kuda aku untuk mengrider selame 3jam30minit ke "Quantown" kuantan heheh... aku sempat gak mendengar XFM sambil jari jemari aku leka menekan2 papan kekunci lappy yang usang ini..

Aku nak share sikit la ngn korunk tentang Duit.

Ye, duit. Duit itu adalah segala-galanya. Duit, orang kata duit boleh beli segala-galanya.. Aku bukan apa.. sebenarnya tengah kesempitan wang.. time2 nak dekat masuk sem baru ni la macam2 nak kene beli..
Bende yang aku dah kire2 mmg Wajib nak kene beli sebelum masuk sem baru
  • Kasut
  • Seluar Jeans
  • Some T-Shirt
Tapi byk gak bende2 yang x diperlukan tapi berguna untuk masa yang panjang.. Memandangkan aku ni seorang freelancer photographer,
Aku bercadang untuk membeli aksesori tambahan untuk melengkapkan set camera aku. Antaranya:-
  • ND filter set
  • Speedlight
  • Trigger
  • Bounce set
  • wide lens
  • telephoto zoomlens
Tapi itu memakan belanja lebih RM15k.. huh bilo nak dapat

itu je kowt
so korunk pye Ekonomi mcmane???

No comments:

Post a Comment

eh wait2 haa.....sila tinggalkan coment anda..